📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

מה זה מקרר יין?

מקרר יין הוא מקרר הנועד לשמור על היין שלנו בטמפרטורה האופטימלית לשתייה, מכיוון שישנם סוגי יין עדינים יותר, עלינו להצטייד במקרר יין שישמור עליהם ועל איכותם בצורה המירבית.

במאמר הבא נסביר על מקרר היין, מדוע הוא מומלץ וכיצד הוא עובד. אם אתם חובבי יין כדאי שתמשיכו לקרוא.

מקרר יין, הוא סוג של מכשיר שתוכנן במיוחד לאחסון יין בטמפרטורה שתשמור על היין במצבו האופטימלי. יין הוא משקה עדין הדורש אחסון נכון על מנת לשמור על טעמו, הארומה והמראה שלו. מקרר יין מספק את הסביבה המושלמת ליישן ולהתבגרות היין, ומבטיח שהיין יישאר במצבו הטוב ביותר למשך זמן רב ככל האפשר.

מקררי יין זמינים במגוון גדלים וסגנונות,

החל מיחידות משטח קטנות שיכולות להכיל רק כמה בקבוקי יין, ועד ליחידות גדולות יותר שיכולות להכיל עשרות בקבוקים. מקררי יין מסוימים מתוכננים להיות עצמאיים, בעוד שאחרים מתוכננים להיות מובנים בתוך ארונות או לשמש כמכשיר מובנה. לדוגמא,  Caso / קאסו מותג גרמני המייבא מקררי יין איכותיים לישראל.

 

תוכן עניינים

שמירה על טמפרטורה

מקררי יין נועדו לשמור על טווח טמפרטורות בין 45°F ל-65°F, שהוא אידיאלי עבור רוב סוגי היין. הטמפרטורה בתוך מקרר יין נשלטת בקפידה כדי להבטיח שהיא תישאר עקבית, ללא קשר לתנודות בטמפרטורת הסביבה או שינויים במזג האוויר. טמפרטורה עקבית זו חשובה מכיוון ששינויים בטמפרטורה יכולים לגרום ליין להתרחב ולהתכווץ, מה שמוביל לחמצון ולקלקול.

בנוסף לשמירה על טמפרטורה עקבית, מקררי יין שולטים גם על הלחות בתוך היחידה. יין צריך להיות מאוחסן בסביבה בעלת לחות יחסית של בין 50% ל-80%, מה שעוזר למנוע את התייבשות הפקק ומאפשר ליין להתיישן ולהתבגר כראוי. אם רמת הלחות גבוהה מדי, עובש וחיידקים עלולים לצמוח, בעוד שרמת לחות נמוכה עלולה לגרום להתייבשות הפקק, להכניס אוויר לבקבוק ולקלקל את היין.

תכונות נוספות למקררי יין

מקררי יין מצוידים במגוון תכונות המסייעות לשמור על התנאים האידיאליים לאחסון יין. למקררי יין מסוימים יש מדפים מתכווננים המאפשרים לאחסן בקבוקים בגדלים ובצורות שונות, בעוד שלאחרים יש מתלים הזזה או נשלפים המקלים על הגישה ליין. למקררי יין מסוימים יש דלתות זכוכית המאפשרות לראות פנימה, בעוד שלאחרים יש דלתות מוצקות שעוזרות להגן על היין מאור ולשמור עליו בטמפרטורה עקבית.

טכנולוגיות קירור

מקררי יין מצוידים גם בטכנולוגיות קירור שונות המסייעות לשמור על הטמפרטורה האידיאלית לאחסון יין. מקררי יין מסוימים משתמשים במערכת קירור מסורתית מבוססת מדחס, בעוד שאחרים משתמשים בקירור תרמואלקטרי, הפועל בשקט וללא רטט שעלול להפריע ליין. מקררי יין מסוימים כוללים גם קירור דו-אזורי, המאפשר לאחסן סוגים שונים של יין בטמפרטורות שונות באותה יחידה.

סיכום

מקרר יין הוא מכשיר חיוני לכל מי שנהנה מיין ורוצה להבטיח שהיין שלו יישאר במצבו הטוב ביותר לאורך זמן רב ככל האפשר. מקררי יין מספקים את בקרת הטמפרטורה והלחות האידיאלית כדי להבטיח שהיין מתיישן ומתבגר כראוי, והם מגיעים במגוון גדלים וסגנונות שיתאימו לצרכים שלך. בין אם אתם חובבי יין או סתם מישהו שמעריך בקבוק יין טוב, מקרר יין הוא השקעה מצוינת שתאפשר לכם ליהנות מהיין שלכם במיטבו.

לשיחה ישירה עם אחד מנציגינו, ליעוץ ולהזמנות חייגו עכשיו 072-3355407 או לחצו כאן ונשמח לעמוד לשרותכם

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי
מקררי יין נבחרים

צרו קשר

מעוניינים שאחד מנציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים?
פשוט מלאו את הטופס הבא או התקשרו אלינו ל-072-3355407 ונשמח לעמוד לרשותכם!

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!