📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

ציוד למסעדות בצפון

מחפשים ציוד למסעדות בצפון?

למצוא חברה המתמחה בציוד למסעדות בצפון, עסק מקצועי, עם מגוון מוצרים ושירות אמין, צריך להיות דבר קל, בדיוק כמו למצוא חברה דומה במרכז הארץ. כמות המסעדות בצפון ישראל היא אדירה, והן משרתות גם את התושבים באזור, וגם את הנופשים והמטיילים הרבים, הבאים לבלות בצפון המדינה בחגים, בשבתות, ובכל זמן אפשרי.

כל מסעדה צריכה ציוד איכותי אשר ישרת אותה ויאפשר לה עבודה יעילה, ומקצועית.

שף פוינט, מבית החברה הראשית הוט פוינט, משרתת מספר גדול של מסעדות בצפון, ומספקת מגוון רחב של מוצרים וציוד איכותי למטבחים ולמסעדות. בין לקוחותינו תוכלו למצוא מסעדות מזון מהיר, כמו גם מסעדות שף- המגישות תפריט גורמה לסועדים. אנחנו מספקים ציוד למסעדות בצפון מהמטבח האיטלקי, המטבח האסיאתי, מטבחים ים תיכוניים ועוד. ישנן אינספור מסעדות בצפון המזמינות אצלנו ציוד המתאים במיוחד עבורן. זה יכול להיות דוכן קטן, מסעדת פועלים ותיקה, מסעדה רחבת ידיים המשרתת עשרות אנשים בשבתות וחגים, או מסעדה המגישה תפריט מצומצם וייחודי.

שף פוינט

לפני שאתם רוכשים ציוד למסעדה

השף או בעל המסעדה מחליטים איזה ציוד דרוש להם. רבים מבין לקוחותינו המעוניינים להזמין ציוד למסעדה, נכנסים לאתר של שף פוינט, ויודעים בדיוק מה הם צריכים. לקוחות רבים כבר משתמשים בציוד שרכשו אצלנו. כאשר חסר להם ציוד לבישול, או שמעבד המזון שלהם הפסיק לעבוד כראוי, הם מיד מזמינים דרך האתר שלנו, ויודעים איזה מוצר ומותג מתאים להם.

יחד עם זאת, ישנם גם כאלה המקימים מסעדה חדשה, רוצים לשדרג את המסעדה הקיימת, או בעלי מסעדות, אשר צריכים יעוץ בנוגע לאופי הציוד, איכותו, גודלו, ואיזה מותג הוא המשתלם ביותר מבחינתם. גם שפים מנוסים, נכנסים לאתר של שף פוינט כאשר הם מעוניינים להתעדכן לגבי ציוד חדש ואיכותי הניתן לרכישה.

אנחנו בשף פוינט משרתים את כל מגוון המסעדות, ומייעצים לכל סוגי הלקוחות. באתר של שף פוינט תכלו לבחור את הציוד הדרוש לכם, לראות את המוצר ואת המידות שלו, ולבחור בין מספר מותגים. מגוון המוצרים והמותגים כל כך נרחב, כך שתוכלו לבחור ולהתאים את המוצר בדיוק לצרכים שלכם.

עצה של איש מקצוע

הציוד שאתם רוכשים דרך האתר, צריך להתאים למטבח ולמסעדה הספציפית שלכם. כדאי לרכוש צ'יפסר אמין וגדול אם אתם משתמשים בו הרבה, כמו שחשוב לדעת את המידות של המטבח או המיקום של המקרר במסעדה, כדי להבין איזה מקרר מתאים לכם, לא רק מה המותג שלו.

באתר של שף פוינט, ניתן כמובן לראות את המידות המדויקות של כל מוצר ומוצר. אך לעיתים כדאי וחשוב לקבל גם עצה של איש מקצוע. אנחנו בשף פוינט פנויים לכל שאלה בטלפון, ויכולים ולספק לכם מידע נרחב על כל מוצר, היכולות שלו, מי הם הלקוחות העיקריים שמשתמשים בו, ועד כמה הם מרוצים מהמוצר. אנחנו כאן בכדי לסייע לכם להחליט איזה מוצר יעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

כאשר אתם מתקשרים אלינו, אנחנו יודעים לשאול אתכם את השאלות הנכונות, לייעץ, ולעמוד איתכם על הפרטים החשובים בכל מוצר, לפני שאתם מבצעים את הרכישה.

מדוע לבחור בשף פוינט לרכישה של ציוד למסעדות בצפון?

הנה כמה סיבות להזמין דרך שף פוינט ציוד למסעדה שלכם:

  • מגוון אדיר– אצלנו תמצאו מגוון רחב של כל סוגי הציוד למסעדות. אנחנו נותנים שירות לכל סוגי המטבחים, ועובדים גם עם מטבחים מוסדיים ובתי מלון. אצלנו תמצאו מבחר עשיר של מותגי מכשירי החשמל, הציוד לטיגון, אפיה, בישול, עיבוד המזון, הקירור ועוד.
  • שירות מקצועי ואדיב– לא בטוחים בנוגע לאיזה ציוד מתאים לכם? המגוון של המותגים מבלבל אתכם? רוצים לדבר עם איש מקצוע משרת לקוחות דומים? אנחנו בשף פוינט זמינים להקשיב ולייעץ לכם. תוכלו להזמין ישירות דרך האתר, או להתקשר אלינו ולהזמין דרך הטלפון.
  • אמינות- בשף פוינט תמצאו מוצרים מהמותגים המובילים והאיכותיים בעולם. בכל רכישה תקבלו אחריות של היבואן על המוצר. תוכלו לשאול על רמת השירות והאמינות של הוט-פוינט, הבעלים של אתר שף פוינט. אין לנו ספק שתקבלו המלצות רבות עלינו.
  • ניסיון- 20 שנה בשוק הציוד למסעדות בצפון, מדברות בעד עצמן. אנחנו מכירים את הצרכים של שפים ובעלי עסקים המחפשים לרכוש ציוד למסעדות בצפון, מתעדכנים לגבי הטרנדים החדשים, ומעדכנים את המלאי ואת מגוון המוצרים והמותגים, בהתאם לשוק המתפתח כל הזמן.
  • אנחנו מהצפון! החנות שלנו היא אמנם אונליין, אך אנחנו מכירים את האופי והצרכים של בעלי מסעדות ושפים בצפון.

 איזה ציוד ניתן לרכוש בשף פוינט?

בשף פוינט ניתן למצוא כמעט כל ציוד למטבח ולמסעדה, מהיצרנים האיכותיים ביותר בעולם. אצלנו תוכלו לרכוש בין היתר את הציוד הבא:

מקררים: מקררי תצוגה לעוגות, מקררי יין, מקררים למטבח, מקררי יישון בשר,  מכונות קרח, ועוד.

ציוד להכנת משקאות וקפה: בלנדרים, מסחטות מיץ, קומקומים, מטחנות קפה, מכונות קפה אספרסו, מכונות קפה פילטר

תנורים וציוד לטיגון אפיה ובישול: מגוון רחב של תנורים בגדלים ועוצמות שונות, מיקרוגלים, צ'יפסרים, סירי בישול איכותיים, תנור לטיגון, טוסטרים, גריל, מכונה לוופל בלגי, ועוד.

ציוד לעיבוד מזון: מכונות פסטה, מייבשי מזון, מיקסרים, מכונה לעיבוד מזון, קוצצי ירקות, מכונת פופקורן, מטחנות בשר, ועוד.

נוכל לספק לכם ציוד משלים למטבח ולמסעדה. יש לכם צורך במוצר ספציפי- צרו איתנו קשר ונוכל לעזור לכם.

 

יש לכם מסעדה בצפון ואתם זקוקים לציוד איכותי למטבח? המקרר או התנור שלכם התקלקל, ואתם מחפשים מקום אמין לרכוש מוצר חדש ואיכותי? יש לכם התלבטות לגבי איזה מותג של ציוד למטבח כדאי לרכוש? אנחנו בשף פוינט כאן בשבילכם

בכל רכישה של ציוד למסעדות בצפון- צרו איתנו קשר, או בחרו את הציוד הדרוש לכם באתר, בצעו רכישה מאובטחת אונליין- והציוד ישלח אליכם.

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי
קטגוריות נבחרות

צרו קשר

מעוניינים שאחד מנציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים?
פשוט מלאו את הטופס הבא או התקשרו אלינו ל-072-3355407 ונשמח לעמוד לרשותכם!

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!