📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

קטלוג 2024

תנורי הגחלים המקצועיים המובילים בעולם, מבית Pujadas ספרד
הוסיפו טעם וארומה ייחודית למנות שלכם!

קטלוג תנורי גחלים PUJADAS פוג'אדאס

תנורי הגחלים של Pujadas בעלי עיצוב בלעדי ומתקדם, בנויים מפלדה איכותית ביותר ומצופים בחומרים מבודדים המייעלים את השימוש בפחם ומפחיתים את קרינת החום. תוכלו להנות מהיתרונות של גריל, תנור ומעשנה במוצר אחד בלבד ובחללים סגורים.

בעזרת תנור פחם תוכלו להוסיף את הטעם המעושן של הפחם לבשרים, דגים, ירקות, אורז, פיצה, קינוחים, מאפים ולמעשה לכל סוגי המזונות, תוך הגדלת תפוקת המטבח וצלייה בו זמנית של מנות שונות. 

עיצוב החלל הפנימי משפר את זרימת האוויר, מבטיח פיזור חום אחיד והשגת תשואה גדולה יותר מחומר הבעירה. השתמשו בפחמים או בשבבי עץ במקום בגז או בחשמל ובשלו מזונות בעד 40% מהר יותר מגרילים רגילים.

מיוצרים בספרד באמצעות פלדה באיכות הגבוהה ביותר, הם עובדים בטווח טמפרטורות של בין 250 מעלות צלזיוס ל-350 מעלות צלזיוס ומספקים מענה אחיד לבישול לאורך כל הסרוויס, גם במטבחים העמוסים ביותר.

סגסוגות הנירוסטה האיכותיות ביותר משמשות עבור תנורי הגריל של Pujadas ומבטיחות שימוש לאורך זמן.

לשימוש פנימי וחיצוני.

Pujadas oven 140

תנור פחמים להסעדה של עד 140 סועדים בסרוויס. מידות חיצוניות : רוחב 89 ס"מ, עומק 84 ס"מ, גובה 88 ס"מ. גריל : רוחב 76.6 ס"מ, עומק 64.8 ס"מ. משקל : 240 קילוגרם.

Pujadas OVEN 90

תנור פחמים להסעדה של עד 90 סועדים בסרוויס. מידות חיצוניות : רוחב 70 ס"מ, עומק 65.5 ס"מ, גובה 72 ס"מ. גריל : רוחב 58 ס"מ, עומק 46.7 ס"מ. משקל : 180 קילוגרם.

Pujadas OVEN 50

תנור פחמים להסעדה של עד 50 סועדים בסרוויס. מידות חיצוניות : רוחב 70 ס"מ, עומק 55.5 ס"מ, גובה 62 ס"מ. גריל : רוחב 58 ס"מ, עומק 36.7 ס"מ. משקל : 145 קילוגרם.

כל תנור מגיע עם 5 אביזרים נלווים –
רשת גריל מנירוסטה / מלקחיים מנירוסטה / כף לאיסוף האפר מנירוסטה / מוט פיזור גחלים / מברשת ניקוי מתכתית

מתכוני גריל של פוג'אדאס
בשרים, ירקות, דגים וקינוחים - אלו רק חלק מהמנות שתוכלו להכין בעזרת תנור הפחם של Pujadas.

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!