מקרר עוגות

מבעד לזכוכית: כל מה שחשוב לדעת על בחירת מקרר עוגות לעסק שלכם

המקרר הביתי אינו דומה למקררים התעשייתיים, פרט לעובדה ששניהם נועדו לקרר מזון ומשקאות. סוגי המזון והמשקאות השונים דורשים תנאי קירור ואחסון אחרים – ובהתאם, מקררים ייעודיים שונים. יש לכם עסק בתחום ההסעדה, המלונאות או הקונדיטוריה? מעוניינים למכור בו עוגות וקינוחים אבל לא יודעת איך לבחור את המקרר המתאים? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על בחירת מקרר עוגות לעסק שלכם.

שף פוינט

למה כדאי לרכוש מקרר עוגות?

אין עסק בתחום המזון אשר אינו תלוי בציוד קירור, כזה או אחר. כל מוסד המגיש אוכל ללקוחות צריך לפחות מקרר אחד- בין אם הוא מחזיק מטבח מאובזר, או דוכן רחוב פשוט, ובין אם מוצריו העיקריים הם קפה ועוגות או שהוא מוכר גם מוצרים אחרים. כל עסק בתחום ההסעדה והקונדיטוריה, החל מדוכני גלידה וכלה בבתי מלון צריך מקרר שיאפשר לו לשמור על המזון המוגש בו בצורה מתאימה, וברמת קירור התואמות למוצר- זוהי הנקודה החמה והפועמת בליבו של כל עסק בתחום, שכן ללא מקרר מתאים לא ניתן למכור בעסק מוצרים מסוימים.

עם זאת, פרט לקירור, מקרר עוגות הוא גם מקרר תצוגה, והוא מאפשר ללקוחות להתרשם מהעוגות והקינוחים המוצגים בו בלי לפגוע בתהליך הקירור והאחסון שלהם, ולהציגם בצורה נאמנה למציאות במקום להציגם בתפריט כתמונה או תיאור מילולי.

מה היתרונות העיקריים במקרר תצוגה?

כעסק, השאיפה היא למכור כמה שיותר מוצרים ולפנות לכמה שיותר לקוחות. הצגת המוצרים במקרר תצוגה מעוררת אצל הלקוח רצון או “צורך” שלא בהכרח היה קיים אצלו בטרם ראה את המוצר. לדוגמה, אדם שנכנס לקנות כוס קפה וכשהוא רואה את הקינוחים במקרר העוגות תתעורר אצלו תאווה לקינוח אישי ומגרה, או אדם שחולף על פני בית קפה המציג בחלון הראווה שלו עוגות ומשקאות צוננים, אשר יפתו אותו להיכנס ולקנות.

בנוסף, מקרר התצוגה מאפשר ללקוח לקבל מושג אודות המוצרים הקיימים והמלאי מכל אחד מהם. הדבר חוסך התעסקות מיותרת בין הלקוח למוכר, ומאפשר התייעלות בטיפול בלקוחות מכיוון שאינו דורש מהעובדת לבדוק אילו עוגות או קינוחים קיימים במלאי.

לבסוף, תצוגת העוגה במקרר תצוגה ייעודי מאפשר ללקוח לדעת בדיוק מהו המוצר אותו הוא עומד לרכוש. אם בתפריט תופיע עוגת גבינה, הלקוח יכול לדמיין עוגת גבינה אפויה או לא אפויה, עם פירורים או עם פירות יער – ולמעשה ישנו פער פוטנציאלי בין המוצר שאותו הלקוח מעוניין לקנות לבין המוצר שהעסק יכול לספק. במקרר התצוגה הפער נחסך, כיוון שהלקוח רואה בדיוק איזו עוגה הוא רוכש, לצד התיאור הכתוב שלה.

מה חשוב לדעת כשבוחרים מקרר עוגות?

מקרר עוגות, או כל מקרר תצוגה אחר, הוא מוצר שקונים בתדירות נמוכה, ואינו מוצר זול. לכן,  בטרם תרכשו מקרר עוגות עבור העסק שלכם, ישנם מספר פרמטרים אליהם חשוב להתייחס:

  • קודם כל איכות:

בראש ובראשונה, חשוב לבחור מקרר תצוגה איכותי, עמיד ויעיל, אשר יבודד את הקור בצורה טובה ויעמוד בכל התנאים הנדרשים לאחסון העוגות בהצלחה. כאשר בוחרים מקרר עוגות מומלץ לבחור מקרר שמאפשר עבודה רציפה תוך שמירה על רמת טמפרטורה ולחות מדויקות, שכן אחסון העוגות בצורה לא טובה עלול להרוס אותן ולהפוך אותן ללא ראויות למכירה או אכילה.

בנוסף, מקרר עשוי להפיק ולצבור אדי קור, אשר עשויים ליצור עכירות על זכוכית התצוגה. זוהי נקודה שחשוב להתייחס אליה כאשר בוחנים מפרט של מקרר תצוגה, וכן לוודא שהמקרר מסוגל לשמור על ראות טובה של המוצרים ועל שקיפות מלאה של הזכוכית ללא עכירות או אדים.

  • אחריות ותיקונים:

מקרר, כמו כל מוצר חשמלי ביתי או עסקי, הוא מוצר שרוכשים לטווח הארוך. כדאי לבחור מקרר איכותי, מחברה מוכרת, אמינה וותיקה בעלת מוניטין טוב בכל הנוגע לשירות לקוחות ולעמידות מוצריה, שתוכל לסייע בהתקנה ותפעול ראשוניים של המקרר, ושאליה לפנות אליה בביטחון במקרה של תקלה, תיקון או החלפה של אחד הרכיבים.

  • הגודל כן קובע:

לעסקים בגדלים שונים נחוצים מקררים בגדלים שונים. המרחב הפנוי בעסק, תכולת המקרר הפוטנציאלית ובאילו מרווחים, האם הוא מקרר עצמאי או שהוא יושב על הדלפק – כל אלו מהווים פרמטר חשוב בבחירת מקרר העוגות.

  • נוחות שימוש והתאמה לעסק:

חשוב לדעת שישנם מקררי תצוגה ייעודיים למוצרים רבים, ובצורות רבות. הבחירה במקרר המתאים לסוג העסק וסוג הסחורה היא משמעותית וחשובה עד מאוד. מאיזה צד נפתח המקרר? באיזה גובה הוא מוצב? האם הוא ניתן להזזה בקלות? האם הלקוח יכול להוציא את העוגה בעצמו או שרק לעובד הדלפק ישנה גישה להוצאת הקינוחים? והאם היא נעשית בצורה נוחה לשימוש? הנ”ל משתנים מעסק לעסק, וכל בעל עסק יכול לבחור את שיטת העבודה הנוחה לו, ומכך גם את המקרר המתאים לו מבחינת צורת השימוש וסוג המוצר.  

  • הוצאות חשמל והוצאות נלוות:

מקרר תצוגה לעסק, ובתוך כך מקרר עוגות, הוא מוצר יקר אשר מחירו יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. מכאן שיש להתחשב בהוצאות החשמל הצפויות, ולהימנע ממקרר אשר יצרוך חשמל בצורה מוגזמת. מכיוון שעלויות העסק מגולמות במחיר המכירה של הפריטים השונים, חשוב להעריך מבעוד מועד את צריכת החשמל הצפויה של המקרר ועלותה. כמו כן, יש להעריך את בלאי החלקים המשוער ולקחת בחשבון את עלויות החלפים השונים – באם אינם מכוסים באחריות היצרן.

לסיכום

אין זה משנה אם אתם בעלי קיוסק, קונדיטורים, בעלי בית מלון או בעלי עסק בתחום ההסעדה. באם החלטתם למכור עוגות וקינוחים – אל תדלגו על קניית מקרר תצוגה לעוגות. מדובר בכלי חשוב מהבחינה הפרקטית, אשר יאחסן את הקינוחים בצורה האופטימלית עבורם – אך גם בכלי מכירתי שעשוי למשוך לקוחות ולהגדיל את פוטנציאל המכירה שלכם באופן משמעותי!

החלטתם לקנות מקרר עוגות? אל תשכחו לבחון את האיכות של המוצר ואת המפרט שלו ולוודא שהוא עומד בדרישותיכם ובתנאי האחסון הנדרשים עבורכם. בנוסף, וודאו כי החברה ממנה אתם רוכשים את המקרר היא חברה אמינה שתספק לכם אחריות ותטפל בתקלות במידת הצורך. כמו כן, הקפידו לבחור מקרר בגודל התואם את הצורך שלכם, כמו גם את גודל העסק שלכם, וכן כזה שיהיה קל ונוח לשימוש על פי שיטת העבודה בה בחרתם לפעול בעסק. לבסוף, קחו בחשבון את עלויות החשמל והבלאי הצפויות למקרר, ובדקו כי הם כדאיים מספיק לעסק שלכם מבחינה כלכלית. עכשיו כל שנותר הוא להכניס את עוגות הראווה למקרר, ולהתחיל למכור!

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי
חלק קטן ממקררי העוגות שלנו

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי
קטגוריות נבחרות

צרו קשר

מעוניינים שאחד מנציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים?
פשוט מלאו את הטופס הבא או התקשרו אלינו ל-072-3355407 ונשמח לעמוד לרשותכם!